Regulamin
Regulamin sprzedaży i korzystania ze sklepu internetowego Żywieckiego Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego w Żywcu
I. INFORMACJE OGÓLNE
- 1.Głównym celem sklepu internetowego jest przedstawienie oraz dostarczanie wydawnictwpublikacji związanych z Żywiecczyzną, gadżetów reklamujących Żywiec jak i całą Żywiecczyznę wszystkim zainteresowanym.
- 2.Sprzedającym jest firma Zbójnicki Szlak Leszek Młodzianowski, ul. Sienkiewicza 40Asiedzibą w Żywcu, 34-300 Żywiec, oznaczenie NIP: 553 - 230 - 63 - 40.
II. ZAMÓWIENIA
- 1.Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową Żywieckiego Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego www.zywiec.turystyka.pl lub poprzez e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
- 2.Zamówienia wydawnictwpublikacji, gadżetów reklamujących Żywiecczyznę mogą składać wyłącznie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą.
- 3.W przypadku, gdy Zamawiający wyraża wolę otrzymania faktury VAT zobowiązany jest do podania danych do faktury Vat wysyłając wiadomość na naszego maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
- 4.Złożenie zamówienia polega na wskazaniu sprecyzowanych towarów znajdujących sięasortymencie sklepu Żywieckiego Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego. Prawidłowo złożone zamówienie potwierdzane jest automatyczną wiadomością wysłaną na adres e-mail wskazany przez użytkownika.
- 5.Złożenie zamówienia jest jednoznaczneakceptacją niniejszego regulaminu.
- 6.Cena podana przy każdym towarze jest ceną brutto wraz z kosztem przesyłki, obowiązującąchwili składania zamówienia.
- 7.Żywieckie Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących sięofercie Sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- 8.Kupujący informowani sąstatusie zamówienia (zmianie statusu zamówienia) pocztą elektroniczną. W przypadku braku towaru w magazynie, Kupujący jest informowany o tym fakcie i związaną z tym niemożnością realizacji części lub całości zamówienia.
- 9.Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w mailu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
III. FORMY I KOSZTY DOSTAWY
- 1.Koszt dostawy ujęty jest już w cenie danego towaru.
- 2.Przy każdymproduktów dostępnych na stronie internetowej umieszczona jest informacja o produkcie oraz podana jest cena brutto. Bezpieczeństwo transakcji zapewnia firma DotPay z siedzibą w Krakowie www.dotpay.pl
- 3.Wysyłka zamówionych pozycji wydawniczych oraz innych gadżetów promujących Żywiecczyznę następuje dopiero po wpłynięciu na firmowe konto bankowe złotówkowe ING BANK ŚLĄSKI Nr. 84 1050 1070 1000 0023 2267 3688 opłaty wrazkosztem przesyłki.
- 4.Zamówienie jest realizowanecałości, to znaczy po skompletowaniu wszystkich jednorazowo zamówionych pozycji.
IV. ANULOWANIE ZAMÓWIEŃ
- 1.Jeżeli przesyłka została już wysłana, Kupujący jest zobowiązany do jej odebrania.
V. ZWROTY
- 1.ZgodnieUstawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r. nr 22 poz. 271) klient ma prawo do zwrotu kupionego towaru w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania przyczyny. Zakupiony towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że nie nosi śladów użytkowania, nie posiada wad i zniszczeń, znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu.
- 2.Do odsyłanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu towaru (paragon fiskalny, faktura VAT) wrazadnotacją "ZWROT". Sprzedający zobowiązuje się do zwrotu wartości produktu w ciągu 5 dni przelewem, na konto wskazane przez Kupującego. Kwota podlegająca zwrotowi to należność z faktury otrzymanej wraz z zamówionym towarem. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Zwracany towar klient odsyła również na własny koszt.
VI. REKLAMACJE
- 1.Wszystkie towary zakupionesklepie Żywieckiego Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego objęte są gwarancją. W przypadku, gdy po otrzymaniu paczki Kupujący wykryje jakiekolwiek wady fabryczne, uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, bądź stwierdzi niezgodność otrzymanego produktu z towarem zawartym w zamówieniu może zareklamować zakupiony towar i odesłać go zwykłą przesyłką pocztową w terminie 14 dni od jej otrzymania. Przesyłki odsyłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
- 2.Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon fiskalny, faktura VAT). Do reklamowanego towaru należy dołączyć również pismo określające powód reklamacji.
- 3.Sprzedający zobowiązuje się do wymiany produktu na pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliweprzyczyn od niego niezależnych (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zaoferuje do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze na dowolne konto wskazane przez Kupującego, natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Zwrotowi podlegają również koszty poniesione przez Kupującego w związku z odesłaniem wadliwego produktu.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- 1.Ceny towarów znajdujących sięsklepie internetowym podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny uwzględniają koszty dostawy.
- 2.Żywieckie Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówieniaprzyczyn technicznych (wadliwe działanie sieci, niezrealizowanie zamówienia lub nieterminowe dostarczenie przesyłki przez pocztę).
- 3.Żywieckie Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące adres e-mail oraz hasło Użytkownika bez jego wiedzy.
- 4.Podstawą jakichkolwiek roszczeń stron wynikającychprzepisów prawa, jest paragon fiskalny lub faktura VAT wystawiony(a) przez Sprzedającego i dostarczony(a) Kupującemu wraz z zamówionym towarem.
- 5.W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie: obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawadnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271), oraz ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. Nr 133, poz. 883).
- 6.Sądem właściwym dla rozpatrywania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego.
VIII. BEZPIECZEŃSTWO I OCHRONA DANYCH
- 1.Żywieckie Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego gwarantuje Zamawiającym Ochronę Danych Osobowych. Dane Zamawiających wykorzystywane będą wyłącznie do realizacji zamówieńprowadzenia statystyk sprzedaży. Dane osobowe będą przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp osobom trzecim zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 1997r., nr 133 poz. 883). Składając zamówienie w sklepie Żywieckiego Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego Zamawiający każdorazowo wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
- 2.Zgodnieart. 24 ust.1 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Ponadto każdemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.
Zapraszamy do skarbca góralskich tradycji!
Udanych zakupów życzą pracownicy Żywieckiego Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego